Termenii serviciului

Site-ul www.dabio.ro (numit in continuare dabio) este proprietatea SC FCS PRINT112 SRL (numita in continuare Compania), inregistrata in Bucuresti, cu sediul in Strada Sapte Drumuri nr 51, sect 3, Bucuresti, nr de ordine in Registrul Comertului J40/127/2014, CUI RO32641224.

Inregistrarea ca utilizator al acestui site, reprezinta acordul dumneavoastra implicit privind primirea mesajelor electronice legate de produsele comercializate.

Folosirea acestui site implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.

Politica de confidentialitate
Compania garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Furnizarea datelor personale catre dabio nu implica obligativate din partea utilizatorilor, iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date.

Compania certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

Compania se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

Compania nu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. dabio nu poate fi facuta raspunzatoare in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de dabio in scopul precizat in prezentul document.

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul dabio, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.

Produse si servicii oferite de site
Compania face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale. Ne rezervam dreptul de a corecta eventuale omisiuni, erori in afisare care pot surveni in urma unor greseli de dactilografiere, lipsa de acuratete sau erori ale produselor software, fara a anunta in prealabil. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).

Compania nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile si ingredientele produselor afisate in site, acestea fiind puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci, sau de catre importatorii agreati de acestia.

Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv Compania isi rezerva dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a importatorului.

Preturi si Promotii
Politica noastra de preturi presupune preturi corecte si stabile pe termen lung. Toate preturile produselor în acest site sunt exprimate in RON. Preturile nu includ taxele de transport. Taxele de transport sunt calculate de sistem pe baza estimarii greutatii finale a coletului si vor fi afisate la finalizarea comenzii. In cazul in care dupa ambalarea si cantarirea coletelor exista discrepante mari pretul transportului va fi recalculat si comunicat clientilor in scris sau telefonic. Expedierea comenzii se va face in acest caz numai dupa acceptul clientului.

Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil sau in intervale de timp precizate punctual.

Comenzi, limitare, bonitate, abuzuri
Comenzile catre noi pot fi trimise telefonic sau online, dar cel mai rapid si economic este prin sistemul de comanda de pe site-ul nostru. La comanda sau înregistrarea pe site, va rugam sa nu omiteti sa ne furnizati corect si complet datele Dvs. sau ale firmei Dvs. Comenzile cu date de livrare si sau facturare incomplete nu vor putea fi onorate.

Pentru comenzile mai mari sau egale cu 1000 RON ne rezervam dreptul sa solicitam plata in avans prin virament bancar.
Pentru comenzile mai mari sau egale cu 500 RON ne rezervam dreptul sa solicitam o confirmare prin telefon ca si conditie mandatorie pentru expediere.
Clientii aflati la prima comanda pe site-ul www.dabio.ro vor fi contactati telefonic pentru confirmarea adresei. Aceasta constituie conditie pentru expedierea coletului.
Comenzile clientilor care prezinta un istoric lipsit de bonitate prin neacceptarea/neridicarea coletelor de la Posta si firmele de curierat vor putea fi onorate numai cu plata in avans prin virament bancar.
Ne rezervam dreptul sa nu onoram comenzi catre clientii care afiseaza un comportament abuziv si un limbaj inadecvat, obscen. Clinetii abuzivi sunt cei care nu respecta procedurile de lucru ale magazinului, personalul angajat, cei care prin actiunile si limbajul lor perturba activitatea, care afiseaza un comportament abuziv si un limbaj licentios.

Recenzii produse
Opinia dumneavoastra este foarte importanta pentru noi! Ne puteti spune parerea despre produsele comandate folosind campul "Opinii" din pagina fiecarui produs pe www.dabio.ro. Pentru a asigura utilizatorilor site-ului informatii cu un continut ridicat de relevanta, va rugam sa va exprimati opiniile exclusiv pentru produsele cumparate din magazinul www.dabio.ro si folosite de dumneavoastra. Opiniile vor fi verificate de un administrator al site-ului inainte de publicare. Nu vor fi publicate comentariile plasate de useri care nu au comandat produsele de pe site-ul www.dabio.ro, cele care contin un limbaj necorespunzator, sau care nu fac referire la produsul in cauza, fiind lipsite de relevanta.

Dreptul de autor asupra informatiilor publicate pe site
Intregul continut al site-ului dabio - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date - este proprietatea Companiei si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Companiei a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.

Compania garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul dabio si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei fara acordul prealabil scris al acesteia.

Plata produselor
Plata produselor comandate de pe site-ul dabio se poate efectua in avans sau la livrarea produselor. Compania isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans. Plata in avans se poate realiza prin mandat postal, ordin de plata, sau prin credit card; dovada platii trebuie trimisa prin e-mail sau prin fax. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul companiei.

Livrarea si receptia produselor
Produsele de pe acest site sunt oferite in limita disponibilitatii stocului. Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stocul distribuitorului, eventuale greseli de tiparire etc.). In aceste cazuri Compania va anunta clientul despre problemele aparute.

Dat fiind faptul ca site-ul dabio nu gestioneaza stocul de marfa in timp real, este posibil ca produsele comandate sa nu poata fi livrate integral in functie de stocul nostru si al furnizorilor nostri. In acest caz veti fi anuntati de unul dintre operatorii nostri telefonic sau prin e-mail pentru a ajusta comanda in functie de cerintele dumneavoastra si de stocul existent.

Compania isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de companie care includ: incendii, explozii, inundatii, greve, sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.

Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si corespund cantitativ si calitativ cu ceea ce s-a comandat si aceasta este facuta in momentul semnarii documentelor fiscale legale ce insotesc coletul. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsele care sunt conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

Dreptul de returnare a produselor cumparate la receptia coletului
Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral comanda, notificand in scris, pe e-mail, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice (art. 2 lit. b).
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsele cosmetice si de igiena personala returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor ce le insotesc, cu etichetele de garantie intacte si toate documentele originale care le-au insotit (factura fiscala, instructiunile de utilizare, etc).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului in maxim 10 zile de la data denuntarii.
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.
Conform legii, Compania va inapoia valoarea produselor returnate (exclusiv taxele de transport) in cel mult 30 de zile de la data denuntarii, prin transfer bancar in contul specificat de client.

Calitatea serviciilor de hosting, erori de functionare
Site-ul dabio este gazduit de serverele unei terte firme. Compania nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. Compania nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului dabio.

Abonarea si dezabonarea la newsletter
Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului dabio este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.

Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document. dabio detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

Dispozitii finale
Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe dabio si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor de catre utilizator.

In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului dabio, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.

Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de catre Companie fata de orice client este valoarea sumei incasate de Companie de la acest client.


Compara 0